Monday, February 01, 2010

Ny DVD spiller!

I dag var jeg så heldig at jeg fikk hente Daniel og Sofie på vei hjem fra jobb! Det er så utrolig kjekt å hente to små - eller kanskje vi må si store - som er så glad for å se meg! Jeg er ikke mindre glad for å se de! Vi stoppet for å handle litt, og så var det hjem for å lage middag til resten av familien Nygård. Det er fantastisk å stå på kjøkkenet og ha ungene rundt meg! Vi kan prate litt, de hjelper litt til og vi har det flott! Så kom Lars som førstemann - med ny DVD spiller til meg!! Han er så utrolig snill som ikke bare finner ut hva jeg trenger, men gidder faktisk å gå i butikken og kjøpe for meg også! Det har snødd litt, så han satte i gang med snømåking før han kom inn! Nå er det flott måkt ute, og han har innstallert en helt ny, flott spiller til meg. Han har også forklart meg på en språk som jeg forstår hvordan den virker! Vi har spist middag og vi har stekt vafler og vi har "krympet" den nye spilleren med en film Daniel og Sofie hadde lyst til å se. Nå har de reist hjem, Trude med litt dårlig samvittighet for at hun ikke hadde ryddet noe særlig! Jeg lover - løpet av en halv times tid var kjøkkenet blåst, gulvet vasket og nå kan jeg bare sette meg ned og gjøre ingenting! Det er koselig å gå sånn og pusle litt, og tenke på hvor koselig vi har hatt det! Det eneste nå er - i butikken fant Daniel og Sofie en boks med pepperkaker som var så ENORMT gode! De står på kjøkkenet og venter på at noen skal forbarme seg over de.

No comments: