Saturday, January 30, 2010

Lett gjort

I dag har jeg vært på korøvelse. Skikkelig stor øvelse i Gausel kirke sammen med Con Brio. Vi skal fremføre "Paulus sjøfareren" av Eyvind Skeie og Per Aa. Tveit sammen med de. Store greier med barnekor og solister og det ene med det annet. Det var veldig kjekt å øve sammen med skikkelig gode sangere. Helt utrolig at jeg får være med på dette, jeg er veldig klar over at i korsammenheng så er jeg såkalt "fyll" og dessuten sier Vigdis og jeg at i alle kor trenger de noen som er glade og smiler mye og der er vi enorme!
Da vi kom tilbake til Salem gikk jeg ut av bilen jeg satt i og ruslet glad og fornøyd til min egen bil for å kjøre hjem. Trykket på låsen og da lyste det så flott når bilen låste seg opp. Det var bare det at det var bilen på andre siden av veien som låste seg opp - der sto nemlig min bil! Jeg bare gjorde en liten sving og gikk lett og elegant til bilen min. Sånt er lett gjort, det sier jeg bare! Jeg mener - grå bil er grå bil!

4 comments:

Anonymous said...

Ingen tvil om hvem jeg slekter på....

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Du er ikke den første som gjør det. Jeg låste opp en bil i Sandnes med min nøkkel og satte meg inn. Da oppdaget jeg at det var et barnesete bak og det hadde ikke jeg. Så jeg gikk stilt og rolig ut, låste og gikk to plasser lengre ned hvor min stod. Mor te Espen

Karimor said...

Mor te Espen. Godt å høre at vi er flere! Jeg har til overmål klart å låse meg inn i feil bil ved Prix her på Ganddal! Lurte litt på hvorfor det lå klær der som jeg ikke kjente igjen, snudde litt på meg og skjønte - feil bil! Men vi kan det, vet du - det er bare å gå stille og rolig til egen bil som om ingenting skulle ha hendt! Om ikke annet blir det en god historie, tenker jeg når alt er gale!