Wednesday, February 10, 2010

Nytt barnebarn??

Nå har jeg hatt en koselig prat med Tonje på Skype. Det var lenge siden sist, så det var ekstra kjekt å se henne, og høre at alt står bra til i Martin!
Mens vi snakket sammen, kom hun på at jeg måtte jo se Moses, dverghamsteren deres. Hun løftet han fint opp så jeg kunne se han fra alle kanter. Han er jo veldig yndig, og det ser koselig ut med et lite kjæledyr, så jeg skjønner de setter pris på den lille fyren. Hun løftet han opp mot meg og sa: "Se Moses - der er mormor!" MORMOR - der ble jeg forsyne meg mormor til et hamster! Jeg er stolt mormor til fem herlige barnebarn som jeg er veldig glad i, og jeg har massevis av hjerterom til enda flere - men til et hamster? Kan jeg ikke bare være grandtante?

3 comments:

Anonymous said...

Du har nå vært så ivrig etter barnebarn i det siste at jeg tenkte jeg skulle møte deg på halveien ;)

Kjekt å drøse litt med deg kjære mor.

Glad i deg!

Karimor said...

Tonje - di snupse som far pleide å si! Du ser ut som "møte deg på halvveien"! Jeg vil gjerne ha flere barnebarn, men som du vet så vil jeg også helst at alt skal gå i tur og orden - og ikke denne uka!
Glad i deg, lille solskinn!

Tone said...

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha