Sunday, August 29, 2010

Litt hverdag

I går datt hele internett ut da jeg skulle skrive, så den posten får bli til en annen gang. I dag prøvde jeg meg på en litt lenger joggetur da jeg løp til Cala Capitan og snudde der. Det er utrolig varmt og jeg har ikke med drikke, så jeg puslet meg hjem igjen. Det har blåst litt, så i dag var det store bølger til og med om morgenen. Det var flere ute og tok bilder. Turen ble forøvrig ikke mer enn noen minutter lengre enn vanlig, så jeg kunne trygt løpt litt til! Etter frokost tenkte jeg at nå fikk jeg gå på taket og prøve å sole meg litt. Det tok vel ca 3 minutter før jeg var ferdig med det, og kom meg inn i skyggen! Ligge i sola er et mareritt! Terrassen er forøvrig ren og fin, for den ble spylt og svabret for et par dager siden. Lars har laget et så fantastisk system slik at jeg kan spyle og vaske uten å sjenere naboen under. Det krever en del løping opp og ned trappen for å tømme beholderen på verandaen, men her skal det ikke være så innmari effektivt. Jeg vil bare si at jeg jobbet så intenst at jeg fikk vannblemme på lillefingeren! Det er vondt ennå!
Ellers så har jeg prøvd sjøen i dag også, men med vind og store bølger er vannet ganske grumsete og det er til tider umuligå svømme. Det nytter ikke å svømme fredelig når det kommer en velvoksen bølge over deg! Da jeg gikk opp til bilen etterpå kom jeg til å tenke på da jeg gikk her for et par dager siden. Jeg så bilen min og gjorde meg klar til å låse opp. Men nei, det var jo en Mercedes! Jeg kjører Nissan Micra og jeg sier igjen - det er enormt lett å ta feil av bilene! Svart bil er svart bil, og sånn er det med den saken.

No comments: