Thursday, August 26, 2010

Sardiner


I går var det på tide å spise sardiner! Det er bare så utrolig godt, og jamen er det sunt også. Ruslet i butikken og handlet meg fire sardiner, og når jeg sier "Limpio, por favor" så får jeg de renset også. En potet delt i fire, dyppet i olje og med salt og basilikum og diverse i ovnen, og sardinene i noen minutter på panna - det er noe som smaker. Jeg tar meg i å si - mmmm - når jeg får første biten i munnen. Tenkte rett og slett at jeg måtte ta bilde av maten. Det så virkelig godt ut der den sto i solnedgangen!
Det dumme med sardinene er at når jeg våkner dagen etter så lukter det sardiner! Det lukter så intenst at jeg tenkte jeg fikk vaske ovnen og vifra enda en gang. Nå ja, det er verdt det!
For virkelig å vise hvor late dagene mine er, så tok jeg bilde av stolen min! Kan du tenke, ta bilde av en stol!! Men, så kan barna mine se bildet og tenke at der sitter mor og ser utover "blue takes", mens hun leser enda en halvdårlig bok.

3 comments:

Tone said...

Livet det er helt alright;)

Trude said...

Så fine en va - blomsten på veggen! Deiligt å tenka på at du har de godt!

Karimor said...

Trude - blomsten på veggen er ekte juks! Me må juksa litt i Spania, vet du!