Tuesday, November 17, 2009

Plutselig fikk jeg blogg!

Jeg har en flott datter i Slovakia som plutselig ordnet så jeg fikk min egen blogg! Jeg har to flotte døtre på Kverneland og Klepp st. også, men de ordner andre ting for meg. Jamen har jeg en flott sønn også, og han har jeg nettopp vært på kjempekoselig besøk hos i Bergen.
Midt i vask og rydd på en tirsdag fikk jeg melding om at nå var alt i orden, og jeg kunne bare begynne å blogge. Hadde tenkt å vaske ferdig, men dette var kjekkere! Mon om jeg klarer å skrive litt på bloggen - og etter jul når Tonje har vist meg hvordan, så kanskje jeg klarer bilder også! Det er utrolig hva man klarer når man er nødt - det har jeg i sannhet fått erfare dette siste året!
Nå roper støvsugeren på meg, det er ikke blitt gjort så mye i heimen de siste 14 dagene, så nå er det rydding på gang!

1 comment:

Anonymous said...

Så koselig at du blogger kjære mor.
Gleder meg til å lese hva du skriver her inne. Du er jo så flink til å skrive.

Glad i deg.