Thursday, September 16, 2010

Langhus

Så var jeg på Langhus hos Nina og Anders. Alltid koselig å komme hit! Her er Joakim som skal konfirmeres på lørdag og har skrevet tale til den store dagen! Imponerende! Så er det Jenny som er opptatt med skolearbeide til sene kvelden, og som klarer å få tid til å arbeide på posten i tillegg til skolen. Lillebror Jørgen og jeg har fast avtale om at når jeg kommer så skal han og jeg ut på joggetur! Nå har vi nettopp kommet inn etter en god tur med Ayla. Imponerende at han kan jogge så lett og uanstrengt i lengre tid, men litt frekt er det selvsagt at når vi kommer til den siste bakken opp til huset så legger han bare inn et nytt gear, og så er tante parkert! Ikke sjanse til å følge den sprekingen!
Når det er konfirmasjon på gang, så er det en del arbeide som skal gjøres. Nina og jeg har vært virkelig flinke i dag og stått på. Det er utrolig hvor lett arbeidet går når vi er to, og skravla går selvsagt ustoppelig! Setter ikke ned farten på det vi driver med av den grunn! Nå har Trine og Bård kommet også, så nå er søstrene sisters samlet! Familiebegivenheter er en fin ting! - og ekstra kjærkomment selvsagt for oss som bor så langt fra hverandre. Nå kan vi glede oss over at vi får være litt sammen igjen!

No comments: