Wednesday, March 03, 2010

Litt av hvert

I dag tidlig var det ikke greit å være meg! Jeg satte meg i bilen, glad og fornøyd og skulle på jobb. Startet som vanlig - og så bare sluknet hele bilen! Går det an? Prøvde på nytt men da ville den ikke starte i det hele tatt. Jeg prøvde flere ganger, og må si at jeg begynte å bli virkelig varm i hodet! Bilen er jo bare et lite år gammel, så den skulle da ikke begynne med noe sånt? Så satt jeg rolig, telte til tjue og prøvde igjen. Da gikk det! Takk og pris - biler som ikke starter er virkelig ikke min sterke side!
Det er litt feriestemning på jobb og dermed ikke så travelt for meg, så jeg kunne gå litt tidligere enn jeg pleier. Da dro jeg til Jærhagen og der kjøpte jeg meg nye ski! Utrolig hva jeg finner på! Det var meningen at jeg skulle få hjelp av Espen til skikjøp, men han bare reiser til Slovakia hver gang jeg skal ha ski, så jeg satte i gang alene. Jeg er invitert på skitur på fredag, og Judith sa at det var "tebud" på ski nå - 50%, så da måtte jeg bare slå til! Jeg visste jo hva jeg skulle ha: Smørefrie ski som gikk langsomt nedover bakke. Bortover bakke og oppover bakke er ikke noe problem selv for meg som har på ski ca to dager annet hvert år. Tonje og jeg skulle egentlig ha ski i lag nå, men så kom jeg på at så rause som barna mine er, kan det hende at jeg får være med de på ski. Da er det godt vi har et par hver.
Vel hjemme tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på en skitur rundt vannet, men motet sviktet. Det ble en tur på joggesko i stedet - i siste rest av dagens sol! Herlig!

No comments: