Thursday, March 11, 2010

Basar

Laudate skulle synge på basar på Ebeneser i dag, og da ble det ble det basar på meg i dag også! I følge Trude skal lommeboka være tom når du går hjem, og det er min nå! Jeg fikk med meg åresalg, men det ble ingen gevinst på meg i dag. Da gikk jeg hjem, sånn at jeg kunne få et par minutter i ro før sengetid. Men, om jeg ikke vant på basar i dag, så har jeg vunnet likevel! Da jeg kom hjem etter besøk hos bestemor i dag var jeg litt i farten så det ble en rask middag. Kald, kokt laks og mango med rømme, karri og masse dill over - nydelig! Jeg sto og laget dette til da det ringte på døren, og der sto det et bud med en liten pakke. Jeg undertegnet og tok pakken inn og kunne ikke på noen måte fatte hva dette var! Pakket opp og der var det en CD. beauty will rise med Steven Curtis Chapman. Med stor og hjertelig hilsen fra Tonje! Gjett om jeg var overrasket og ikke minst glad! Den ble satt på i full fart, og mens jeg nøt min middag så kunne jeg høre fin "Tonjemusikk". Det var litt Tonje i denne musikken. Tekster følger med, så når jeg ikke har det travelt skal jeg få med teksten også. I motsetning til min yndige yngste datter trenger jeg litt tid før jeg klarer å forstå teksten i sangene. De engelske altså. De norske klarer jeg som ingen ting!
Ellers har jeg vært ute og fjernet is i veien i dag også, og nå kan jeg skryte på meg en vannblemme i hånda! Gledelig overraskelse med ny CD og vannblemme - jeg vant!

1 comment:

Anonymous said...

Kjekt at den falt i smak :)
Tekstene er kjempeflotte. Jeg skal utdype mer om albumet over skype en dag.
Kjempe glad i deg!