Saturday, March 13, 2010

Fotball

Så er sesongen i gang, og jeg har fått være på fotballkamp. Treningskamp, men dog, kamp er kamp! Orstad - Forus-Gausel. Det var meningen at kampen skulle gå på Gausel, og jeg hadde fått forklart hvordan jeg skulle komme meg dit, og var klar til å finne frem. Men så ble det på Orstad i steden og det var enda lettere! Det er enormt kjekt å gå på fotballkamp! Jeg har fulgt noen barn på ganske mange kamper opp gjennom årene og har lært meg at det er kaldt! Det er faktisk iskaldt! Så også i dag. Jeg hadde bukse under lang og trøye under lang - alt i ull, og diverse lag utenpå. Ble iskald!
Det er litt rart å komme helt alene og ikke kjenne noen, så jeg tenkte jeg fikk holde meg rolig og gjøre lite av meg. Særlig! Plutselig hørte jeg at jeg ropte av full hals, jublet når det ble mål og hadde det kjekt. Vi vant! Nå gleder jeg meg til neste kamp, og til sesongen begynner. Orstad har fått en trofast supporter!

1 comment:

Siri said...

Det er godt at han har fått en supporter i deg. For oss er det like uforståelig hvor han har fått fotballgenet fra som det er for deg hvor Tonje har fått skogenet fra.