Tuesday, February 15, 2011

Datamaskinen ligger på plass i nærbutikken!

I dag da jeg kom hjem fra en ganske lang joggetur, var det melding til meg: Datamaskinen ligger på plass på Prix på Ganddal! Tenk det - lørdag snakket jeg med Eivind i telefonen. Litt innskutt kan jeg legge til at han vinner nok ingen priser når det gjelder å sette sammen flatpakker fra IKEA, men det er få som kan slå han når det gjelder å være god å snakke med! I alle fall - han forklarte meg på en måte som jeg kan forstå hvordan det virket med datamaskiner, og tilbød seg å ordne alt for meg hvis jeg ville ha en ny. Det ville jeg og han bestilte i vei! Lørdag ble den bestilt og i dag er den kommet! Jeg husker at Einar var så enormt lykkelig når han fikk noen elektroniske duppeditter, og det hastet alltid med å hente de! Så jeg tenkte at jeg fikk ta meg en god dusj, og så gå for å hente den med en gang. Men, etter dusjen syns jeg det passet bedre med litt mat, og etter middag hadde jeg jammen litt kake igjen etter søndag! Det var herlig å synke ned i sofaen, og nå har det jo blitt mørkt! Jeg kjører forbi butikken i morgen på vei hjem fra jobb, og DA skal jeg hente vidunderet! Det er kjekt å få ny og oppegående maskin, men det haster ikke så veldig å hente den. Den ligger på plass i nærbutikken og venter på meg, og snille Espen har lovet å hjelpe meg med å få den opp å gå! Hurra!

No comments: