Wednesday, June 02, 2010

Flodhest

Nå var det ingen vei utenom - jeg måtte kjøpe ny bikini! De jeg har ligger i Spania, og etter mye bading i veldig salt vann er de nå aldeles ubrukelige. Misfarget, harde snorer og slappe i strikken. Altså, nå måtte det gjøres. Jeg tror faktisk ikke at jeg kjenner noen som faktisk LIKER å kjøpe bikini! I dag var jeg i godt humør, jeg ble tidlig ferdig på jobb, ren i tøyet og tenkte at nå fikk jeg ta meg tid til litt butikk. Inn i butikken og lete høyt og lavt etter noe som kanskje kunne passe. Derfra inn i prøverommet og det er da det skjer. Når klærne kommer av og bikinien på så er det faktisk en flodhest som stirrer tilbake på meg fra speilet i prøverommet! Buksen er for trang, så det tyter over linningen. Overdelen for stor, så det du har oventil forsvinner i noen digre skåler! På'n igjen. Da detter buksa av, mens du langsomt kveles av alt som tyter opp over overdelen! Nei, kvinnelivet kan jamen være hardt noen ganger! Jeg klarte å finne noe som var sånn høvelig, mere enn det kan jeg ikke kreve! Så gikk veien til sportsbutikken og der er det mye kjekkere! Fant en kjekk tursekk som skal brukes i helgen for da skal jeg på fjelltur! Vel hjemme var det å begynne på en kake med masse deilige kalorier! Den skal med på tur, og nå som bikinien er kjøpt er det bare å kjøre på med god mat og kake i helgen!

2 comments:

Tone said...

Hvis du er en flodhest hva er da jeg???? en hval???? Nå må du rulle inn mor, du e jo så flott!!! Men du trenge jo ikkje ta på xs, det e for dei på 16 og det mor det e ikkje verken du eller eg lengre;) glad i deg. God tur på fjellet

Karimor said...

Tone - neida, hverken du eller jeg er noen flodhest, ta det bare med ro! Men - i likhet med svært mange andre kan man få den følelsen når man står i prøverommet og svetter!