Tuesday, November 01, 2011

Skummelt - skummelt

I går da jeg kom hjem fra jobb og handletur sto sykkelen til Eivind utenfor. Det var jo veldig kjekt å få et lite, uventet besøk på en vanlig mandag! Jeg hadde kjøpt med meg to stykker fersk torsk, og dermed ble det god middag på oss også! Jeg skulle ut og løpe en tur, mens Eivind ruslet for å handle litt melk og bacon, slik at vi fikk oss et herremåltid med fersk torsk, hvit saus og bacon!
Men så - under middagen så ringte det på døren og der sto det noen skrekkelig skumle personer som sa "knask eller kne". Heldigvis så hadde jeg sørget for litt knask, for jeg vet jo veldig godt at de to skumle er så kjempesnille og greie inni. Det var bare utenpå det var skummelt! De måtte jo inn så jeg fikk tatt bilde av de - og onkel Eivind spurte om de ikke ble redd for å se seg selv i speilet når de var så skumle! Men nei da, de var skumle og tøffe så det gikk godt!
Her er de skumle personene:
Selv om de er skumle så er de veldig greie - og det var vanskelig for de å ikke smile! Godungene mine!!






No comments: